1. Oldal
Mármint ennyi bevétel származott az első három hónapban 3D TV-k és 3D asztali Blu-ray lejátszók eladásából azok februári megjelenése óta az NPD Group kiskereskedelmi piacfigyelő szerint.
A 3D TV otthoni befogadásának egyetlen gátló tényezője, hogy speciális szemüveget kell viselni annak nézéséhez. Ezek a szemüvegek jelentős plusz költséggel járnak és egyelőre csak azzal a márkájú TV készülékkel működnek, amihez mellékelik. Az NPD Group egy erre vonatkozó felmérése alapján csak a megkérdezettek 10 százaléka vélekedik úgy, hogy „hülyén néz ki”, a szemüvegekkel a legfőbb gond 41 százalék szerint az, hogy nincs belőle kéznél elég, hogy mindenki nézhesse a készüléket.
Az elemzők azonban úgy vélik a 3D otthoni TV-zés 2010-ben még kevesek prémium szórakozása lesz csupán.
Kapcsolódó linkek:
A 3D emberi tényezőivel foglalkozó csapat jön létre
25.000 3D TV készülék kelt el Európában eddig
2010 elején folytatódott a TV világpiac talpra állása