1. Oldal
A Toshiba elsőként kínál egyelőre Japánban szemüveg nélkül nézhető 3D TV-t, de az értékesítés első hónapjában a megcélzott mennyiség fele sem kelt el, aminek oka lehet a 3D TV-k iránti vártnál amúgy is gyengébb kereslet.
A Toshiba december vége óta kínálja Japánban szemüveg nélküli 3D TV-it, amelyek közül a nagyobb 51 centis (20 inch) képátlójú 240.000 jenbe (kb. 580.000 Ft) kerülő változatból 500-at, a kisebb és fele ennyibe kerülő 30 centis (12 inch) modellből még ennél is kevesebbet értékesítettek eddig. Mindezt Masaaki Osumi a Toshiba vizuális termékekért felelős elnöke mondta el egy interjúban, megemlítve, hogy cége mindkét változatból 1000-1000 készülék eladását tervezte.
Osumi szerint, az hogy a készülékek a vártnál lassabban fogynak, azt jelzi, cégének nagyobb készülékeket kell kínálnia, amelyek vonzóak lehetnek a fogyasztók számára. „A számok azt mondják nekem, ha nagyobb készülékeket kínálunk, jobb pozitívabb választ kapunk”, mondta az elnök.
A Toshiba a januári CES 2011 kiállításon már be is mutatta azokat a 142 centis (56 inch) és 165 centis (65 inch) szemüveg nélkül nézhető 3D prototípus képernyőket, amelyekből jövőre már az európai és észak-amerikai piacon is kapható készülékek lehetnek majd.
A Toshiba egyelőre egyedinek mondható készülékeinek viszonylagos sikertelenségében persze szerepet játszhat az is, hogy általában is várat magára a 3DTV piaci áttörése.
Kapcsolódó linkek:
Már jövőre szemüveg nélküli Toshiba 3D TV Európában is
A Toshiba autósztereoszkóp TV-t mutat be a CES 2011-en
Várat magára a 3DTV piaci áttörése
Szemüveg nélküli 3D TV-k a Toshibától a CEATEC 2010-en
Osumi szerint, az hogy a készülékek a vártnál lassabban fogynak, azt jelzi, cégének nagyobb készülékeket kell kínálnia, amelyek vonzóak lehetnek a fogyasztók számára. „A számok azt mondják nekem, ha nagyobb készülékeket kínálunk, jobb pozitívabb választ kapunk”, mondta az elnök.
A Toshiba a januári CES 2011 kiállításon már be is mutatta azokat a 142 centis (56 inch) és 165 centis (65 inch) szemüveg nélkül nézhető 3D prototípus képernyőket, amelyekből jövőre már az európai és észak-amerikai piacon is kapható készülékek lehetnek majd.
A Toshiba egyelőre egyedinek mondható készülékeinek viszonylagos sikertelenségében persze szerepet játszhat az is, hogy általában is várat magára a 3DTV piaci áttörése.
Kapcsolódó linkek:
Már jövőre szemüveg nélküli Toshiba 3D TV Európában is
A Toshiba autósztereoszkóp TV-t mutat be a CES 2011-en
Várat magára a 3DTV piaci áttörése
Szemüveg nélküli 3D TV-k a Toshibától a CEATEC 2010-en