DisplaySearch: már csak 4K lehet egy csúcskategóriás TV

1. Oldal

Az NPD DisplaySearch legfrissebb TV piaci jelentése szerint, 2014 második negyedévében már 2,1 millió 4K Ultra HD TV készülék került kiszállításra, ami több mint a teljes 2013-as évben piacra került 1,6 millió.
A TV márkák 2014 első felében bemutatott kínálatában egyértelmű hangsúlyt kapott a 4K, ami a csúcskategóriás TV-k kihagyhatatlan tulajdonságává vált.

A 2014-es modellek megjelenésével némileg megváltozott a 4K TV kiszállítások régiók szerinti részaránya. 2013 minden negyedévében még az Ultra HD TV-k mintegy 80 százaléka a kínai piacra került. Ennek oka, hogy a helyi márkák olcsó készülékeket kínáltak, ugyanakkor kevés a 4K tartalomforrás Kínában. Ebben az évben a TV világmárkák az új és már nem annyira drága 4K TV modelleket minden régióban bevezették már, és az utóbbi időben egyre több az elérhető 4K UHD streaming tartalomszolgáltatás.

Globális 4K TV kiszállítások
Globális 4K TV kiszállítások


A regionális arányok változását mutatja, hogy Kína részesedése a 4K TV kiszállításokon belül 60 százalékra csökkent, bár a telített ellátási láncok valószínűsítik, hogy a kereslethez viszonyítva túl sok 4K TV került kiszállításra a kínai piacon kívül. Az új modellek bevezetése szélesítette a 4K TV piacot, ami általánosságban mára a csúcskategóriás TV-k piacává vált.

Kapcsolódó linkek:

Stagnálni fog a TV világpiac 2014-ben is
A 4K TV piacvezetője még a Sony, de jön föl a Samsung
Kínában növekszik leginkább a 4K TV piac 2014-ben

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .