Az Ultra HD TV elterjedtsége elérheti a 20%-ot 2015-ben

1. Oldal

Az Ultra HD TV készülékek elterjedtségéhez hozzájárul az észak-amerikai piacon zajló árverseny és a kínai piac növekvő kereslete.

Alkatrészellátó források szerint, mostanra a 4K Ultra HD TV-k előállítási költsége a Full HD készülékek 1,15-szeresére esett, miközben az előbbiek ára körülbelül 1,5-szerese az utóbbiakban. Mivel a nagyméretű TV-k iránti kereslet tovább növekszik, ezért a fogyasztók figyelme mindinkább a magasabb kategóriájú 4K Ultra HD TV-k vásárlására irányul.

4K_UltraHD_TV.jpg
2015-ben becslések szerint 200 – 210 millió TV kerül kiszállításra a világon, amiből a 4K TV-k száma a források várakozása szerint megközelíti majd a 40 milliót, azaz a teljes mennyiség 20%-át.

A források hozzáteszik, hogy várhatóan Észak-Amerika és Kína lesz a 4K TV-k piaci növekedésének fő hajtóereje 2015-ben, miközben Japánban és Európában változatlan marad a kereslet.

Kapcsolódó linkek:

LG: a 2015-ös 4K Ultra HD TV-k jellemzői
Philips: 2015-ös 4K Ultra HD TV-k Android TV platformmal
Samsung: a 2015-ös 4K Ultra HD TV-k jellemzői
Panasonic: a 2015-ös 4K Ultra HD TV-k jellemzői
Sony: új 4K Ultra HD BRAVIA LCD TV-k Android TV-vel
DisplaySearch: már csak 4K lehet egy csúcskategóriás TV
A 4K TV piacvezetője még a Sony, de jön föl a Samsung
Kínában növekszik leginkább a 4K TV piac 2014-ben

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .