1. Oldal
A Samsung a HARMAN International felvásárlásával mások mellett megszerezte a JBL, a Harman/Kardon, a Mark Levinson, az AKG, a Lexicon, az Infinity és a Revel márkákat.
Frissítés:
A Samsung Electronics Co. Ltd. hivatalosan is bejelentette, hogy befejeződött a HARMAN International Industries Inc. („Harman”) felvásárlása.
A tranzakció lezárulásával a Harman részvényeket törölték a New York-i Tőzsde 2017. március 13.-i nyitásával. A Harman a Samsung részeként, különálló leányvállalatként működni tovább, Young Sohn< felügyeletével. Dinesh Paliwal marad a Harman vállalatcsoport vezérigazgatója, és a továbbiakban is ő valamint menedzsmentje irányítani a Harman-on belül folyamatokat. A Samsung a Harman minden erőforrását, főhadiszállását és létesítményét (így a pécsi gyárat is) megtartja, mind a fogyasztói mind a professzionális márkákat tekintve.
2016. november 15.:
A Samsung megegyezett, hogy megvásárolja a HARMAN International holdingot, s ezzel a koreai elektronikai óriás „jelentős jelenlétet” szerez az összekapcsolt technológiák piacán, és különösen az autóipari elektronikai szektorban. A Samsung 112 dollárt (kb. 32.000 Ft) fizet a cég részvényeiért, ami 28%-al magasabb, mint a HARMAN november 11-i záró ára, s ezzel azt 8 milliárd dollárra (kb. 2.300 milliárd Ft) értékelik.
A kiadott közlemény szerint a gépjármű elektronika „elsődleges fontosságú”, aminek piaca várhatóan 100 milliárd dollárra növekszik 2025-ig. A HARMAN már most vezető szerepet tölt be ezen a téren: a cég szeptember 30-al zárult elmúlt 12 havi 7 milliárd dolláros (kb. 2.000 milliárd Ft) bevételének mintegy 65%-a az autóiparból származott, és rendelésállománya 24 milliárd dollár (kb. 6.900 milliárd Ft) volt ezen a piacon 2016. június 30-án.
A Samsung megítélése szerint a HARMAN design és integrációs tapasztalatai és kapcsolatai a legnagyobb autógyártókkal (köztük az utóbbi időben a General Motors és a Fiat Chrysler) „a közös vállalkozás számára jelentős növekedési lehetőségeket” teremtenek.
A Samsung elmondása szerint, az üzlet lezárása után a HARMAN a Samsung önálló leányvállalataként működik tovább az eddigi elnök-vezérigazgató Dinesh Paliwal és a jelenlegi menedzsment vezetésével.
A Samsung megtartani tervezi a HARMAN munkaerő állományát, központját és létesítményeit, valamint annak összes fogyasztói márkáját (JBL, Harman/Kardon, Mark Levinson, AKG, Lexicon, Infinity, Revel) és a professzionális portfólióba tartozó márkákat (JBL, AKG, Lexicon, Soundcraft és Studer) is. Az utóbbiak egy hosszantartó szerkezetváltási időszak után, a fogyasztók integrált technológiai igényeinek megfelelően új részlegekbe rendeződtek a Harman Professional Solutions alatt.
Kapcsolódó linkek:
Samsung: technológiafejlesztés a 2019-re kész a QLED TV-ig
A TV világpiacot 10 éve a Samsung uralja, de jönnek a kínaiak
A Foxconn felvásárolta a Sharpot
A Samsung Electronics Co. Ltd. hivatalosan is bejelentette, hogy befejeződött a HARMAN International Industries Inc. („Harman”) felvásárlása.
A tranzakció lezárulásával a Harman részvényeket törölték a New York-i Tőzsde 2017. március 13.-i nyitásával. A Harman a Samsung részeként, különálló leányvállalatként működni tovább, Young Sohn< felügyeletével. Dinesh Paliwal marad a Harman vállalatcsoport vezérigazgatója, és a továbbiakban is ő valamint menedzsmentje irányítani a Harman-on belül folyamatokat. A Samsung a Harman minden erőforrását, főhadiszállását és létesítményét (így a pécsi gyárat is) megtartja, mind a fogyasztói mind a professzionális márkákat tekintve.
2016. november 15.:
A Samsung megegyezett, hogy megvásárolja a HARMAN International holdingot, s ezzel a koreai elektronikai óriás „jelentős jelenlétet” szerez az összekapcsolt technológiák piacán, és különösen az autóipari elektronikai szektorban. A Samsung 112 dollárt (kb. 32.000 Ft) fizet a cég részvényeiért, ami 28%-al magasabb, mint a HARMAN november 11-i záró ára, s ezzel azt 8 milliárd dollárra (kb. 2.300 milliárd Ft) értékelik.
A kiadott közlemény szerint a gépjármű elektronika „elsődleges fontosságú”, aminek piaca várhatóan 100 milliárd dollárra növekszik 2025-ig. A HARMAN már most vezető szerepet tölt be ezen a téren: a cég szeptember 30-al zárult elmúlt 12 havi 7 milliárd dolláros (kb. 2.000 milliárd Ft) bevételének mintegy 65%-a az autóiparból származott, és rendelésállománya 24 milliárd dollár (kb. 6.900 milliárd Ft) volt ezen a piacon 2016. június 30-án.
A Samsung megítélése szerint a HARMAN design és integrációs tapasztalatai és kapcsolatai a legnagyobb autógyártókkal (köztük az utóbbi időben a General Motors és a Fiat Chrysler) „a közös vállalkozás számára jelentős növekedési lehetőségeket” teremtenek.
A Samsung elmondása szerint, az üzlet lezárása után a HARMAN a Samsung önálló leányvállalataként működik tovább az eddigi elnök-vezérigazgató Dinesh Paliwal és a jelenlegi menedzsment vezetésével.
A Samsung megtartani tervezi a HARMAN munkaerő állományát, központját és létesítményeit, valamint annak összes fogyasztói márkáját (JBL, Harman/Kardon, Mark Levinson, AKG, Lexicon, Infinity, Revel) és a professzionális portfólióba tartozó márkákat (JBL, AKG, Lexicon, Soundcraft és Studer) is. Az utóbbiak egy hosszantartó szerkezetváltási időszak után, a fogyasztók integrált technológiai igényeinek megfelelően új részlegekbe rendeződtek a Harman Professional Solutions alatt.
Kapcsolódó linkek:
Samsung: technológiafejlesztés a 2019-re kész a QLED TV-ig
A TV világpiacot 10 éve a Samsung uralja, de jönnek a kínaiak
A Foxconn felvásárolta a Sharpot