1. Oldal
Részletek a Philips Magyarország Kft. tegnapi nap során újságírók számára kiadott sajtóközleményéből:
„A Royal Philips Electronics a „Sense and Simplicity” (Értelem és Érthetőség) koncepció alapján átalakítja arculatát és újrapozícionálja helyzetét a piacon. Az új pozícionálás célja, hogy a vásárlókban egy korszerűbb, jobban összpontosító vállalat képe alakuljon ki, mely – az egészségügy, az életmód és a technológia területeire koncentrál. A vállalat 80 millió Eurót költ az új, innovatív reklámkampányra, hogy üzenetét világszerte eljuttassa a vásárlókhoz.
A márka átalakítására vonatkozó kezdeményezés napirenden van a Philips vezetőinél, annak érdekében, hogy a vállalat ténylegesen a piac által vezéreltté váljon, és visszakerüljön a fenntartható, tartósan nyereséges növekedési pályára. Gerard Kleisterlee elnök vezérigazgató szerint: „Amint előrehaladunk stratégiánk megvalósításában, a Philips több és gyorsabb változást is meg fog tapasztalni a közeli jövőben. Egyértelmű elképzeléseink vannak arról, hogyan töltsük be az alapvető kompetenciáink körül található üres piacokat ott, ahol az Egészségápolás, az Életmód és a Technológia területei átfedésben vannak egymással. A folyamat során új piacokra lépünk be és teljesen új árucsoportokat hozunk létre. Márkakampányunk elindítása egy változóban lévő Philips-re irányítja rá a figyelmet, és bízunk benne, hogy idővel meg fogja változtatni azt, ahogyan a világ látja és ismeri a Philips-et.”
Továbbá egy ambiciózus terjeszkedési céllal rendelkező, a fogyasztók egészségével és wellnesszel foglalkozó új üzletág beindítása is megtörtént az elmúlt hetekben.”
Hogy mindebből mi következik a Philips szórakoztatóelektronikával kapcsolatos tevékenységére vonatkozóan, az csak az elhangzott előadásokból és kérdésre adott válaszokból „sejlik fel”.
Ezek szerint a Philips továbbra sem hagy fel a szórakoztatóelektronikával, csak másként áll hozzá. A technológia területén tovább foglalkozik ezzel az üzletággal, és továbbra is fejleszt ehhez kapcsolódó technológiákat. A Philips márkanevű szórakoztatóelektronikai termékek sem tűnnek el, – ez a nagy múltú, sikeres márka okán nagy baklövés is lenne (szerző) – de nem feltétlenül gyártó, hanem marketing cégként áll majd ezek mögött.
Az a tegnapi sajtótájékoztatón mindenesetre egyértelműen kiderült, hogy idehaza is a diagnosztikai és más orvosi berendezések jelentik a „főcsapás irányát” a Philips számára.
Kapcsolódó link:
A Philips kiszáll a szórakoztatóelektronikából? (A Philips nyilatkozatával)
„A Royal Philips Electronics a „Sense and Simplicity” (Értelem és Érthetőség) koncepció alapján átalakítja arculatát és újrapozícionálja helyzetét a piacon. Az új pozícionálás célja, hogy a vásárlókban egy korszerűbb, jobban összpontosító vállalat képe alakuljon ki, mely – az egészségügy, az életmód és a technológia területeire koncentrál. A vállalat 80 millió Eurót költ az új, innovatív reklámkampányra, hogy üzenetét világszerte eljuttassa a vásárlókhoz.
A márka átalakítására vonatkozó kezdeményezés napirenden van a Philips vezetőinél, annak érdekében, hogy a vállalat ténylegesen a piac által vezéreltté váljon, és visszakerüljön a fenntartható, tartósan nyereséges növekedési pályára. Gerard Kleisterlee elnök vezérigazgató szerint: „Amint előrehaladunk stratégiánk megvalósításában, a Philips több és gyorsabb változást is meg fog tapasztalni a közeli jövőben. Egyértelmű elképzeléseink vannak arról, hogyan töltsük be az alapvető kompetenciáink körül található üres piacokat ott, ahol az Egészségápolás, az Életmód és a Technológia területei átfedésben vannak egymással. A folyamat során új piacokra lépünk be és teljesen új árucsoportokat hozunk létre. Márkakampányunk elindítása egy változóban lévő Philips-re irányítja rá a figyelmet, és bízunk benne, hogy idővel meg fogja változtatni azt, ahogyan a világ látja és ismeri a Philips-et.”
Továbbá egy ambiciózus terjeszkedési céllal rendelkező, a fogyasztók egészségével és wellnesszel foglalkozó új üzletág beindítása is megtörtént az elmúlt hetekben.”
Hogy mindebből mi következik a Philips szórakoztatóelektronikával kapcsolatos tevékenységére vonatkozóan, az csak az elhangzott előadásokból és kérdésre adott válaszokból „sejlik fel”.
Ezek szerint a Philips továbbra sem hagy fel a szórakoztatóelektronikával, csak másként áll hozzá. A technológia területén tovább foglalkozik ezzel az üzletággal, és továbbra is fejleszt ehhez kapcsolódó technológiákat. A Philips márkanevű szórakoztatóelektronikai termékek sem tűnnek el, – ez a nagy múltú, sikeres márka okán nagy baklövés is lenne (szerző) – de nem feltétlenül gyártó, hanem marketing cégként áll majd ezek mögött.
Az a tegnapi sajtótájékoztatón mindenesetre egyértelműen kiderült, hogy idehaza is a diagnosztikai és más orvosi berendezések jelentik a „főcsapás irányát” a Philips számára.
Kapcsolódó link:
A Philips kiszáll a szórakoztatóelektronikából? (A Philips nyilatkozatával)