Az InfoComm kiállításon bemutatott innovatív üzleti „signage” LG képmegjelenítő megoldások között van mikro LED, átlátszó OLED és hajlékony OLED is.
A floridai Orlandóban megrendezett InfoComm 2019 kiállításon az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb izgalmas üzleti képmegjelenítő megoldásait. A „Micro LED signage”, a „Transparent OLED signage” és az „Open Frame OLED” képernyőktől a legkülönbözőbb LED falakig a kereskedelmi célú display termékek széles köre ragadhatta meg a professzionális audiovizuális szakkiállítás látogatóinak figyelmét.
Az LG bemutatott már egy 4,4 méteres mikro LED TV-t az IFA 2018-on, de a kiállításon volt a világbemutatója a cég egyedülálló „Micro LED signage” képernyőjének. Az LG Micro LED (microLED) képernyő-technológia saját fényt kibocsátó képpontjait mikroszkopikus LED-ek alkotják, melyek 50 mikrométernél kisebbek, vagyis akkorák, mint az emberi hajszál vastagságának fele.
A kereskedelmi célú digitális plakátként használt képernyőnél különösen fontos előny, hogy a szervetlen mikro LED-ek hosszú élettartamúak és nem kell tartani beégésüktől.
Az LG átlátszó OLED képernyője, a 140 centis (55 hüvelykes) 55EW5F elsősorban a kiskereskedelemben és a vendéglátásban használható, ahol a a magas minőségű OLED képet nézve láthatóak az üveg mögötti tárgyak is.
Az LG kiállítás talán leglátványosabb eleme a már az idei CES 2019-en a látogatókat fogadó nagyméretű virtuális OLED vízesés, ami „Open Frame OLED” panelekből épül fel. Ezeknek a vékony, könnyű és hajlékony képernyőknek nincs külön fényforrásuk, és csak a tervező ötletességén múlik, hogy milyen alakzatot formál belőlük.
Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.