1. Oldal
A DisplaySearch piackutató jelentése szerint az idei termékújdonságok azt jelzik, a TV gyártók kifogyhatatlanok az ötletekből, és az USB funkcionalitás, a Skype lehetőség, az online tartalmak segítik az internetre csatlakozó TV-k elterjedését.
Miközben úgy tűnik, minden a 3D TV-kről szól, más technikai vonatkozásokban is rengeteget fejlődtek a TV készülékek. A DisplaySearch ezzel foglalkozó negyedéves jelentése az új műszaki tulajdonságok piaci hatásait is elemzi.
Ma már egy TV készülék esetében a HDMI-hez hasonló fontosságú az USB csatlakozó, és az ahhoz kapcsolódó médialejátszó valamint más funkciók. Szép számmal vannak már készülékek, amelyek fizetős és ingyenes internetes video tartalmak (filmek és TV műsorok) bitfolyamait is lejátsszák, és megjelentek az első Skype video telefonálásra is alkalmas TV-k. Az új internetre csatlakozó TV-k rövidesen a kínai piacot is elérik.
A DisplaySearch előrejelzése szerint közel 100 millió internetre csatlakozó TV kerül kiszállításra 2013-ban, ami 546%-os növekedés a 2009-es 15 millióhoz képest.
A digitális műsorszórás is új szakaszba ér azzal, hogy Brazíliában és Kínában a kormányzati politika annak gyors adaptálására törekszik, miközben Európában 2010. a földfelszíni HD sugárzás éve lesz. Ennek ellenére a video terjesztést az internet forradalmasítja, és TV készülékgyártók készülnek minderre.
A DisplaySearch kutatása azt is jelzi, hogy például a LED háttérvilágítást alkalmazó és a 200/240 Hz-es LCD TV-k, valamint az ugyancsak gyors képfrissítésű plazma TV-k teszik lehetővé azokat az új technológiákat, amelyek kiszolgálják a 2010-es készülékek új fejlesztéseit, különösen a 3D-t. A műsorszolgáltatók, filmstúdiók és készülékgyártók egyaránt rendkívül érdekeltek a 3D terén. A piackutató 2,5 millió 3D megjelenítésre alkalmas TV kiszállítását jelzi 2010-ben, ami 2013-ra 23 millió készülékre nőhet.
Kapcsolódó linkek:
2009-ben 146 millió LCD TV került piacra világszerte
A globális TV piac helyreállt 2009 harmadik negyedévében
A globális LCD TV piac erősebb a vártnál, de a bevétel gyenge
Bevételcsökkenés a TV világpiacon 2009 első negyedévében
Ma már egy TV készülék esetében a HDMI-hez hasonló fontosságú az USB csatlakozó, és az ahhoz kapcsolódó médialejátszó valamint más funkciók. Szép számmal vannak már készülékek, amelyek fizetős és ingyenes internetes video tartalmak (filmek és TV műsorok) bitfolyamait is lejátsszák, és megjelentek az első Skype video telefonálásra is alkalmas TV-k. Az új internetre csatlakozó TV-k rövidesen a kínai piacot is elérik.
A DisplaySearch előrejelzése szerint közel 100 millió internetre csatlakozó TV kerül kiszállításra 2013-ban, ami 546%-os növekedés a 2009-es 15 millióhoz képest.
A digitális műsorszórás is új szakaszba ér azzal, hogy Brazíliában és Kínában a kormányzati politika annak gyors adaptálására törekszik, miközben Európában 2010. a földfelszíni HD sugárzás éve lesz. Ennek ellenére a video terjesztést az internet forradalmasítja, és TV készülékgyártók készülnek minderre.
A DisplaySearch kutatása azt is jelzi, hogy például a LED háttérvilágítást alkalmazó és a 200/240 Hz-es LCD TV-k, valamint az ugyancsak gyors képfrissítésű plazma TV-k teszik lehetővé azokat az új technológiákat, amelyek kiszolgálják a 2010-es készülékek új fejlesztéseit, különösen a 3D-t. A műsorszolgáltatók, filmstúdiók és készülékgyártók egyaránt rendkívül érdekeltek a 3D terén. A piackutató 2,5 millió 3D megjelenítésre alkalmas TV kiszállítását jelzi 2010-ben, ami 2013-ra 23 millió készülékre nőhet.
Kapcsolódó linkek:
2009-ben 146 millió LCD TV került piacra világszerte
A globális TV piac helyreállt 2009 harmadik negyedévében
A globális LCD TV piac erősebb a vártnál, de a bevétel gyenge
Bevételcsökkenés a TV világpiacon 2009 első negyedévében