1. Oldal
Az LG máris sietve cáfolja az alelnöke nyilatkozata alapján kelt, a cég plazmagyártásból történő kivonulásáról szóló híreszteléseket, a Samsung pedig idén még növelni is szeretné a plazma TV kiszállítást.
A cég ráadásul minden a plazma TV-khez és PDP modulokhoz szükséges kulcstechnológiával rendelkezik, ami kivételes előnyt jelent a piacon. Az LG rengeteget fektetett abba, hogy megerősítse márkáját ebben a szegmensben, s a továbbiakban is folytatja ezt.
Az LG szerint a plazma TV-k iránti kereslet még mindig nő, s ezek alapján céljuk, hogy 3 millió plazma TV-t értékesítsenek 2009-ben, amivel a teljes plazma TV piac 19%-át szeretnék megszerezni. A cég ennek érdekében számos új plazma TV modellt mutat be, köztük vezeték-nélküli összeköttetéssel, teljes HD felbontással, innovatív keretmentes design megoldással. A plazmagyártás még hatékonyabbá tétele érdekében már 2008-ban növelték a jobbhatékonyságú gyártósorok kapacitását. 2009-ben integrálják a PDP modul és plazma TV üzletágakat, hogy kedvezően befolyásolják a készülékek és alkatrészek közötti vertikális hatékonyságot, valamint jobb ellátási láncot hozzanak létre. Az LG folytatja a plazmaképernyők széles skálájának fejlesztését a fogyasztók igényeinek megfelelően.
A második legnagyobb plazma TV gyártó Samsung Electronics további PDP szűrő beszállítókat keres, mert 2009-ben 4,5-5 millió darabra szeretnék növelni a kiszállított plazma TV-k számát a 2008-as 3 millióról.
A plazma TV kiszállítás megcélzott növelése ellenére a Samsung-nak idén nem kell növelnie PDP modulgyártó kapacitásait, a Samsung SDI kapacitásait is beleértve ez több mint elég.
Kapcsolódó linkek:
Lehet, hogy az LG is felhagy a plazma TV gyártással
Pioneer: autóelektronikára és audióra koncentrál a cég a jövőben
A plazmapanel kiszállítást is érinti a gazdasági visszaesés
Panelgyártó kapacitásokat állít le az LG és a Sharp
A Hitachi is kiszállni készül a plazma üzletből?