Az eddigieken felül az Amazon Fire TV eszközök, az LG webOS és a Samsung Tizen TV-k is támogatják a Disney+ streaming szolgáltatást, ami 2020. március 31-én indul az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban és más nyugat-európai országokban.
A november 12-én induló Disney+ által támogatott TV platformok felsorolásából korábban hiányzott az Amazon Fire TV, valamint a Samsung Tizen és az LG WebOS Smart TV-k.
Az Amazon közleménye szerint: „Örömmel jelentjük be, hogy november 12. keddtől kezdve a vadonatúj Disney+ alkalmazás elérhető lesz az Amazon eszközökön, köztük a Fire TV streaming eszközökön, a Fire TV Edition okos TV-ken és a kompatibilis Fire Tablet táblagépeken.”
Az Alexa beszédhanggal való keresés is működik majd a Fire TV felhasználók számára: „A Disney+ tartalmak benne lesznek a Fire TV univerzális keresési funkciójában is, megkönnyítve ezzel a tartalom hanggal való megtalálását és felfedezését.” Vagyis csak mondani kell Alexának, hogy keressen bizonyos filmeket vagy kezdje el lejátszani egy bizonyos műsort a Disney+ tartalmai közül.
Hollandiában a holnapi éles indulás előtti Disney+ tesztelésén már működnek az LG webOS és Samsung Tizen TV-ken a szolgáltatás elérésére szolgáló alkalmazások is.
A Disney+ hivatalosan tehát november 12-én indul az USA-ban, Kanadában és Hollandiában, rá egy hétre pedig Ausztráliában és Új-Zélandon.
A Disney befektetőinek Bob Iger a cég vezérigazgatója megerősítette, hogy a Disney+ március 31-én lesz elérhető az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban (és még további hamarosan bejelentésre kerülő országban). A cég a Twitteren az alábbi videóval tette közzé a hírt. Valószínű, hogy a szolgáltatás a felsoroltakon kívül további Európa nyugati felén található országokban indul majd el 2020. március 31-én.
Az új európai országokra vonatkozó havidíjat még nem tudni, de feltehetően marad a most Hollandiában fizetendő 6,99 € (kb. 2.300 Ft).
A Disney+ a tervek szerint 2020 végétől lesz elérhető Kelet-Európában és Latin-Amerikában, és a cég arra törekszik, hogy a szolgáltatást elvigye a világ legnagyobb részére az elkövetkező két évben. A Disney 2024-ig 60–90 millió előfizetővel számol. Összehasonlításképpen: a Netflix 158 millió előfizetővel rendelkezett 2018. szeptemberében.
Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.