1. Oldal
Az amerikai Walmart szupermarketlánc vásárlói hamarosan DVD és Blu-ray lemezeiket egyenként 2 vagy 5 dollár ellenében online digitális tartalomként is elérhetik Vudu filmtárukból az UltraViolet felhőalapú fiókrendszerben.
Elindul a hollywoodi stúdiók által életre hívott, a szórakoztatótartalmak jogvédett online terjesztését és a fizikai lemezformátumok továbbélését is szolgáló új „digitális ökoszisztéma”. A Walmart és partnerei a Disney kivételével az összes nagy stúdió (Universal, Paramount, Warner Brothers, Sony Pictures és Fox) lemezből online digitális tartalmat nyújtó szolgáltatása a következő módon működik:
Az amerikai fogyasztók azokat a DVD vagy Blu-ray lemezeiket, amelyeket maguk vagy családtagjaik online digitális formában szeretnének nézni valamilyen multimédiás vagy mobilkészüléken elvihetik a legközelebbi Walmart szupermarketbe. Ott attól függően, hogy a film szabvány vagy nagyfelbontású (HD) változatát kívánja-e élvezni lemezenként 2 vagy 5 dollár (kb. 450 illetve 1125 Ft) ellenében hozzáférést kap a kuncsaft a Walmart felhőalapú tartalomszolgáltatásához, amely az UltraViolet platformon alapszik.
Az ügyfeleknek a Walmart segít létrehozni ingyenes Vudu fiókjukat. A webes videó kiszolgálóként működő Vudu pedig 300 különböző készüléken át teszi elérhetővé a „Cyberlocker” fiókban a fentiek szerint virtuálisan tárolt filmeket.
A szolgáltatás talán újra lökést adhat a fizikai lemezformátumok, elsősorban is DVD-k eladásának, melyek iránt egyre csökken az érdeklődés jelentős bevételcsökkenést okozva a filmiparnak. Az UltraViolet kezdeményezés mögött álló fontos iparági szereplők azt remélik, hogy ösztönzi majd a fizikai médiák birtoklását a melléjük kínált azonos online digitális tartalom.
Kapcsolódó linkek:
Samsung: két új 2012-es Blu-ray 3D lejátszóról
Ötéves a Blu-ray Disc, de mit hoz a jövő?
Az amerikai fogyasztók azokat a DVD vagy Blu-ray lemezeiket, amelyeket maguk vagy családtagjaik online digitális formában szeretnének nézni valamilyen multimédiás vagy mobilkészüléken elvihetik a legközelebbi Walmart szupermarketbe. Ott attól függően, hogy a film szabvány vagy nagyfelbontású (HD) változatát kívánja-e élvezni lemezenként 2 vagy 5 dollár (kb. 450 illetve 1125 Ft) ellenében hozzáférést kap a kuncsaft a Walmart felhőalapú tartalomszolgáltatásához, amely az UltraViolet platformon alapszik.
Az ügyfeleknek a Walmart segít létrehozni ingyenes Vudu fiókjukat. A webes videó kiszolgálóként működő Vudu pedig 300 különböző készüléken át teszi elérhetővé a „Cyberlocker” fiókban a fentiek szerint virtuálisan tárolt filmeket.
A szolgáltatás talán újra lökést adhat a fizikai lemezformátumok, elsősorban is DVD-k eladásának, melyek iránt egyre csökken az érdeklődés jelentős bevételcsökkenést okozva a filmiparnak. Az UltraViolet kezdeményezés mögött álló fontos iparági szereplők azt remélik, hogy ösztönzi majd a fizikai médiák birtoklását a melléjük kínált azonos online digitális tartalom.
Kapcsolódó linkek:
Samsung: két új 2012-es Blu-ray 3D lejátszóról
Ötéves a Blu-ray Disc, de mit hoz a jövő?