1. Oldal
Az egyre nagyobb és vékonyabb síkpaneles TV-kkel szemben már nem olyan népszerűek a testes hátulról vetítős (HVTV) készülékek, ezért nem is csoda, ha ez nem igen derül ki a Mitsubishi USA-ban megjelent új készülékeiről.
Az elmúlt évben az összes eladott tévékészüléknek csupán kb. 0,2%-a volt HVTV, míg 2008 végén a plazma és LCD TV-k részaránya már elérte a 66%-ot. Ennek oka, hogy az utóbbiak nagyképernyős változatainak ára csökken, a HVTV-k pedig méretüket tekintve kiszorulnak az egyszerű tévézés céljait szolgáló készülékek közül.
A Mitsubishi Digital Electronics America, Inc. PR-osai és marketingesei talán éppen a fentiek okán kínosan ügyelve kerülték a „hátulról vetítős” kifejezést és a „DLP” betűszót legújabb óriásképernyős TV készülékeik sajtóbejelentésben. Frank DeMartin a Mitsubishi marketingért felelős alelnöke el is mondta: „Megpróbáljuk megkülönböztetni magunkat bármely előítéletes technológia elképzeléstől. Azt gondoljuk ez az élményről szól nem a technológiáról”.
A Mitsubishi tehát inkább „Home Theater TV”-nek, azaz házi-mozi TV-nek titulálja hét új, igen nagy képméretű HVTV-jét, és bízik benne, hogy azok azt az élményt nyújtják, amit a nézők elvárnak. A DLP vetítéstechnológiát tartalmazó készülékek képátlója 152 cm-től 208 cm-ig terjed. Az utóbbi óriások ára változattól függően 4.200 dollár (kb. 925.000 Ft) vagy 5.000 dollár (kb. 1.100.000 Ft). Az új modellek mindegyike „3D-Ready”, azaz fel van készítve a majdani 3D képmegjelenítésre, 120Hz-es képfrissítésű, és számos további képjavító technológiát alkalmaznak bennük a zajmentes, részletekben és színekben pontos és gazdag kép reprodukálása érdekében. Ezen felül mindegyik megfelel az EnergyStar 3.0 teljesítményfelvételi követelményeinek, vagyis működtetésük energiatakarékos.
Kapcsolódó linkek:
2008 végén már csökkent a TV világpiac és a bevételek is
Mitsubishi: elfogadható áron már kapható a LaserVue TV
A Texas Instruments továbbra is bízik a hátulról vetítős TV-k jövővőjében
A Mitsubishi Digital Electronics America, Inc. PR-osai és marketingesei talán éppen a fentiek okán kínosan ügyelve kerülték a „hátulról vetítős” kifejezést és a „DLP” betűszót legújabb óriásképernyős TV készülékeik sajtóbejelentésben. Frank DeMartin a Mitsubishi marketingért felelős alelnöke el is mondta: „Megpróbáljuk megkülönböztetni magunkat bármely előítéletes technológia elképzeléstől. Azt gondoljuk ez az élményről szól nem a technológiáról”.
A Mitsubishi tehát inkább „Home Theater TV”-nek, azaz házi-mozi TV-nek titulálja hét új, igen nagy képméretű HVTV-jét, és bízik benne, hogy azok azt az élményt nyújtják, amit a nézők elvárnak. A DLP vetítéstechnológiát tartalmazó készülékek képátlója 152 cm-től 208 cm-ig terjed. Az utóbbi óriások ára változattól függően 4.200 dollár (kb. 925.000 Ft) vagy 5.000 dollár (kb. 1.100.000 Ft). Az új modellek mindegyike „3D-Ready”, azaz fel van készítve a majdani 3D képmegjelenítésre, 120Hz-es képfrissítésű, és számos további képjavító technológiát alkalmaznak bennük a zajmentes, részletekben és színekben pontos és gazdag kép reprodukálása érdekében. Ezen felül mindegyik megfelel az EnergyStar 3.0 teljesítményfelvételi követelményeinek, vagyis működtetésük energiatakarékos.
Kapcsolódó linkek:
2008 végén már csökkent a TV világpiac és a bevételek is
Mitsubishi: elfogadható áron már kapható a LaserVue TV
A Texas Instruments továbbra is bízik a hátulról vetítős TV-k jövővőjében