1. Oldal
Az LG Electronics újonnan kialakított bemutatótermében az összes termékcsoport legfontosabb termékei megtekinthetőek, s az érdeklődők a későbbi használathoz hasonló környezetben ki próbálhatják azokat.
Az LG elegáns bemutatóterme a budapesti Könyves Kálmán körút 3/a szám alatt található székhelyén nyílt meg közel 300 négyzetméteren, ahol gyártó legtöbb kereskedelmi forgalomban kapható terméke helyett kapott. A termékcsoportok csúcsmodelljeit a mindennapi használathoz hasonló környezetben helyezték el, hogy az érdeklődők pontosabb képet kapjanak arról, milyen élményt és teljesítményt nyújtanak a termékek működés közben. A bemutatótermet a mai napon Baja Sándor az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója nyitotta meg.
Az LG termékskálája az elmúlt néhány évben jelentősen átalakult. Az innováció és a legújabb fejlesztések mellett mára a korábbinál nagyobb hangsúlyt kapott az elegáns formatervezés is. A márka immár nem csupán a vásárlók változó technológiai igényeit képes kielégíteni, de a tervezés során arra is figyelmet fordít, hogy a termékek tökéletesen illeszkedjenek a vásárlók otthonaiba.
Az LG Electronics Magyar Kft. 1995-ben alakult. Röviddel ezután épült meg a termékeiket felvonultató bemutatóterem, amely kisebb változtatásokkal ez év elejéig üzemelt. Az irodai átalakításokkal együtt került sor a bemutatóterem házon belüli áthelyezésére és méretének jelentős megnövelésére.
Az új bemutatóterem mától várja a látogatókat. Az érdeklődők megtekinthetik az LG legújabb és legfontosabb termékeit, így a legtöbb itthon kereskedelmi forgalomban kapható LCD és plazma televíziót, házi-mozi rendszert, audio terméket, Blu-ray valamint DVD lejátszót és felvevőt, de vannak itt autó hifi eszközök, mobiltelefonok, monitorok, hűtőszekrények, mosógépek, porszívók és mikrohullámú sütők is. Újítás az üzleti felhasználású termékek bemutatása, amelyeket hotelekben, illetve egyéb kereskedelmi célú felhasználásra készülnek.
„A bemutatóterem megújításával egy újabb mérföldkőhöz érkezett a magyarországi LG, hiszen európai szinten egyedülálló, a márka arculatának maradéktalanul megfelelő termékbemutató helyiséget alakítottunk ki. A bemutatóterem létrehozásakor a letisztult és elegáns formatervezés mellett a funkcionalitás is hasonlóan fontos szerepet kapott, hiszen több kiállított termékünket a helyszínen kellemes környezetben ki is lehet próbálni” – mondta Baja Sándor az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója.
Az új bemutatóteremben az egyes termékcsoportoknál egy-egy készüléket olyan környezetben próbálhatnak ki az érdeklődők, mint amilyenben használnák azokat. Az LG célja a kellemes hangulat megteremtésével az, hogy már a kipróbálás során valódi felhasználói élményhez juttassa a látogatót és az ne csak a polcokon nézhesse meg a választékot.
Kapcsolódó linkek:
LG LH7000: továbbra is elegáns, de karcsúbb az új Scarlet LCD TV
LG PS8000: új, teljes HD felbontású plazma TV
Az LG folytatja, a Samsung még növeli is a plazmagyártást
Az LG termékskálája az elmúlt néhány évben jelentősen átalakult. Az innováció és a legújabb fejlesztések mellett mára a korábbinál nagyobb hangsúlyt kapott az elegáns formatervezés is. A márka immár nem csupán a vásárlók változó technológiai igényeit képes kielégíteni, de a tervezés során arra is figyelmet fordít, hogy a termékek tökéletesen illeszkedjenek a vásárlók otthonaiba.
Az LG Electronics Magyar Kft. 1995-ben alakult. Röviddel ezután épült meg a termékeiket felvonultató bemutatóterem, amely kisebb változtatásokkal ez év elejéig üzemelt. Az irodai átalakításokkal együtt került sor a bemutatóterem házon belüli áthelyezésére és méretének jelentős megnövelésére.
Az új bemutatóterem mától várja a látogatókat. Az érdeklődők megtekinthetik az LG legújabb és legfontosabb termékeit, így a legtöbb itthon kereskedelmi forgalomban kapható LCD és plazma televíziót, házi-mozi rendszert, audio terméket, Blu-ray valamint DVD lejátszót és felvevőt, de vannak itt autó hifi eszközök, mobiltelefonok, monitorok, hűtőszekrények, mosógépek, porszívók és mikrohullámú sütők is. Újítás az üzleti felhasználású termékek bemutatása, amelyeket hotelekben, illetve egyéb kereskedelmi célú felhasználásra készülnek.
„A bemutatóterem megújításával egy újabb mérföldkőhöz érkezett a magyarországi LG, hiszen európai szinten egyedülálló, a márka arculatának maradéktalanul megfelelő termékbemutató helyiséget alakítottunk ki. A bemutatóterem létrehozásakor a letisztult és elegáns formatervezés mellett a funkcionalitás is hasonlóan fontos szerepet kapott, hiszen több kiállított termékünket a helyszínen kellemes környezetben ki is lehet próbálni” – mondta Baja Sándor az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója.
Az új bemutatóteremben az egyes termékcsoportoknál egy-egy készüléket olyan környezetben próbálhatnak ki az érdeklődők, mint amilyenben használnák azokat. Az LG célja a kellemes hangulat megteremtésével az, hogy már a kipróbálás során valódi felhasználói élményhez juttassa a látogatót és az ne csak a polcokon nézhesse meg a választékot.
Kapcsolódó linkek:
LG LH7000: továbbra is elegáns, de karcsúbb az új Scarlet LCD TV
LG PS8000: új, teljes HD felbontású plazma TV
Az LG folytatja, a Samsung még növeli is a plazmagyártást