1. Oldal
Az LG új webOS 2.0 Smart TV platformját kifejezetten a jelenlegi okos TV-k funkcióinak tökéletesítésére terveztek, valamint arra, hogy kiemelkedő felhasználói élményt és még több 4K tartalomszolgáltatáshoz való hozzáférést nyújtson.
A „Make TV Simple Again” koncepció jegyében a webOS TV-t eredetileg a túlságosan bonyolult Smart TV-kkel szembeni növekvő frusztráció problémájának megoldására tervezték. Három átfogó funkcióra – Simple Connection (egyszerű csatlakoztatás), Simple Switching (egyszerű kapcsolás/váltás) és Simple Discovery (egyszerű keresés – fókuszálva a webOS minden eddiginél egyszerűbbé tette a navigálás napjaink modern TV rendszerében. A vásárlók úgy értékelték az LG erőfeszítéseit, hogy az év elején, forgalomba kerülve az első két hónapban 1 millió webOS Smart TV kelt el, nyolc hónapon belül több mint 5 milliót adtak el belőlük.
Az LG webOS 2.0 teljesen új szintre emeli az egyszerűséget és a kényelemet, miközben még több tartalmi lehetőséget menedzsel, mint valaha. A webOS 2.0 fejlesztések és lenyűgöző funkciók hosszú listáját kínálja. A betöltési idő akár 60 százalékkal csökkent, a tartalomelérést pedig egyszerűbbé és gyorsabbá sikerült tenni. A Smart TV Home Screen nyitóképernyőről a YouTube-ra , átváltva például a felhasználók akár 70 százalékkal gyorsabb betöltési időt fognak tapasztalni.
Szintén a webOS 2.0 újdonsága a My Channels (Csatornáim), ami lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy a kényelmesebb használat érdekében a kedvenc TV vagy set-top box vevőn át vett csatornáikat beszerkesszék a Launcher bárba. A Quick Settings (Gyors beállítások) funkcióval a néző az éppen nézett műsor megszakítása nélkül állíthat a TV-n, az Input Picker pedig lehetővé teszi a csatlakoztatott eszközök gyors felismerését az azonnali használathoz.
Olyan jelentős tartalomszolgáltató partnereken keresztül, mint például az Amazon és a Netflix a webOS TV-k tulajdonosai Ultra HD tartalmak óriási választékához férhetnek hozzá.
„A webOS 2.0-ban bevezetett legújabb funkciókkal a teljes felhasználás még egyszerűbb, könnyebb és intuitívabb lett,” mondta In-kyu Lee az LG Electronics Home Entertainment Company alelnöke, a TV és monitor divízió vezetője, aki azt is hozzátette: „A webOS platform jó példája elkötelezettségünknek, hogy egy valóban innovatív Smart TV megoldással vezető szerepet szerezzünk a következő generációs TV piacon.”
A január 6-9. közötti Las Vegas-i CES 2015 kiállítás látogatói az LG standján (Convention Center, Central Hall # 8204) szerezhetnek tapasztalatokat az új webOS 2.0 TV-k teljes választékáról.
Kapcsolódó linkek:
LG: 4K Ultra HD TV kvantumpötty technológiával a CES 2015-ön
LG: új 139 centis 8K képernyő a CES 2015 kiállításon
LG UC970: kapható az új ívelt képernyőjű 4K Ultra HD TV széria
LG 55EC930V: már kapható az új ívelt OLED TV webOS platformmal
Amazon: felár nélkül lesz elérhető a 4K Ultra HD tartalom
LG: webOS az új Smart TV-k platformja
A Netflix 2014-ben kezdi a 4K tartalmak online terjesztését
Az LG webOS 2.0 teljesen új szintre emeli az egyszerűséget és a kényelemet, miközben még több tartalmi lehetőséget menedzsel, mint valaha. A webOS 2.0 fejlesztések és lenyűgöző funkciók hosszú listáját kínálja. A betöltési idő akár 60 százalékkal csökkent, a tartalomelérést pedig egyszerűbbé és gyorsabbá sikerült tenni. A Smart TV Home Screen nyitóképernyőről a YouTube-ra , átváltva például a felhasználók akár 70 százalékkal gyorsabb betöltési időt fognak tapasztalni.
Szintén a webOS 2.0 újdonsága a My Channels (Csatornáim), ami lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy a kényelmesebb használat érdekében a kedvenc TV vagy set-top box vevőn át vett csatornáikat beszerkesszék a Launcher bárba. A Quick Settings (Gyors beállítások) funkcióval a néző az éppen nézett műsor megszakítása nélkül állíthat a TV-n, az Input Picker pedig lehetővé teszi a csatlakoztatott eszközök gyors felismerését az azonnali használathoz.
Olyan jelentős tartalomszolgáltató partnereken keresztül, mint például az Amazon és a Netflix a webOS TV-k tulajdonosai Ultra HD tartalmak óriási választékához férhetnek hozzá.
„A webOS 2.0-ban bevezetett legújabb funkciókkal a teljes felhasználás még egyszerűbb, könnyebb és intuitívabb lett,” mondta In-kyu Lee az LG Electronics Home Entertainment Company alelnöke, a TV és monitor divízió vezetője, aki azt is hozzátette: „A webOS platform jó példája elkötelezettségünknek, hogy egy valóban innovatív Smart TV megoldással vezető szerepet szerezzünk a következő generációs TV piacon.”
A január 6-9. közötti Las Vegas-i CES 2015 kiállítás látogatói az LG standján (Convention Center, Central Hall # 8204) szerezhetnek tapasztalatokat az új webOS 2.0 TV-k teljes választékáról.
Kapcsolódó linkek:
LG: 4K Ultra HD TV kvantumpötty technológiával a CES 2015-ön
LG: új 139 centis 8K képernyő a CES 2015 kiállításon
LG UC970: kapható az új ívelt képernyőjű 4K Ultra HD TV széria
LG 55EC930V: már kapható az új ívelt OLED TV webOS platformmal
Amazon: felár nélkül lesz elérhető a 4K Ultra HD tartalom
LG: webOS az új Smart TV-k platformja
A Netflix 2014-ben kezdi a 4K tartalmak online terjesztését