HaziMozi

Netflix: Alap díjcsomag novembertől 720p HD felbontással

Novemberben a hazai Netflix Alap díjcsomag képminősége is 720p HD-re javul, és még reklámok nélkül kerül annyiba, mint amennyit a britek, a franciák és a spanyolok fizetnek a hirdetésekkel támogatott „Basic with Ads” előfizetésért.


A Netflix korábbi terveinek megfelelően novembertől elindítja Ausztráliában, Brazíliában, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Japánban, Kanadában, Koreában, Mexikóban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az USA-ban a hirdetésekkel támogatott „Basic with Ads” (Alap hirdetésekkel) díjcsomagot.

Ezzel egyidejűleg a Netflix Alap díjcsomag képminősége 720p HD felbontásra javul. Ezt Greg Peters, a Netflix operatív és termékigazgatója jelentette be: „Örömmel jelentjük be, hogy mind a Basic with Ads, mind a meglévő Basic (Alap) csomagunk esetében 480p-ről 720p HD-re állítjuk a videofelbontást, így lényegében a Netflix teljes kínálata a HD és az Ultra HD tartományban lesz.”

A Full HD 1080p minőségű streaming továbbra is a Netflix Standard, a 4K HDR és Dolby Atmos tartalmak pedig a Netflix Prémium díjcsomagjaiban elérhetőek. Különbségek vannak az egyes előfizetések között abban is, hogy egyidejűleg hány eszközön (1, 2 vagy 4) támogatott eszközön lehetséges a streaming illetve letöltés. Lásd erről a Netflix Árak és díjcsomagok weboldalán megtalálható táblázatot.

A Netflix HD képminőségű streaming lehetőségét persze csak HD felbontású képmegjelenítőn és megfelelő sebességű internetkapcsolattal lehet kihasználni.

A NetflixBasic with Ads” díjcsomag tehát november elején indul a felsorolt 12 országban. Ára például az USA-ban 6,99$ (kb. 3.000 Ft) lesz, míg a hirdetések nélküli és letöltési lehetőséget is biztosító eddigi Alap csomag ára 3 dollárral (kb. 1.300 Ft) több. A felsorolásban szereplő európai országokban a hirdetésekkel támogatott alapcsomag havidíja 5 és 6 euró (2.100 Ft illetve 2.500 Ft) között van. A magyar Netflix előfizetőknek havi 2.490 forintba kerül a hirdetések nélküli Alap díjcsomag.

A Netflix szerint a filmek és tévéműsorok 5-10%-a nem lesz elérhető a hirdetésekkel támogatott csomagban licenckorlátozások miatt, ami azt sugallja, hogy ez a licencelt tartalmakra vonatkozik majd a sajátgyártású eredetiekre nem.

A Basic with Adverts szolgáltatás elindításáról szóló bejelentésből az derül ki, hogy az óránként átlagosan 4-5 percnyi hirdetések hossza egyenként 15-30 másodperc lesz. A reklámok a műsorok és filmek előtt és alatt kerülnek bejátszásra. A Netflix a Microsoft együttműködésével dolgozik a hirdetések technológiáján és értékesítésén.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Exit mobile version