HaziMozi

Netflix: jön a kedvezőbb árú díjcsomag hirdetésekkel

A Netflix által bevezetni tervezett új, olcsóbb díjcsomag hirdetésekkel támogatott, de megmaradnak a reklámnélküli prémium díjcsomagok is.


A Cannes Lions reklámkonferenciájáról szóló Hollywood Reporter beszámolóból egyértelműen az olvasható ki, hogy az HBO Max, a Disney+ és mások példáját követve a Netflix is beszáll a hirdetési üzletágba. Ted Sarandos a cég társ-vezérigazgatója hangsúlyozva, hogy a Netflix továbbra is egy alapvetően reklámmentes prémium streaming szolgáltatás, lényegében hivatalosan bejelentette, hogy lesz egy új, olcsóbb díjcsomag hirdetésekkel megtámogatva.

Sarandos szerint: „Egy jelentős ügyfélkört nem vettünk eddig figyelembe, mégpedig azokat az embereket, akik azt mondják: „Hé, a Netflix túl drága nekem, és nem bánom a reklámokat”. Egy hirdetési díjcsomaggal egészítjük ki; a ma ismert Netflixhez nem adunk hirdetéseket. Egy hirdetési díjcsomagot adunk azoknak az embereknek, akik azt mondják: „Hé, alacsonyabb árat akarok és reklámokat fogok nézni”.”

A 2019 közepén még reklámmentességéhez ragaszkodó Netflix mostani lépése nem meglepő, miután 2022 első negyedében előfizetőinek száma 200 ezerrel csökkent. A cég egyrészt visszaszorítani tervezi a szabályait nyilvánvalóan kijátszó fiók-, azaz jelszómegosztást, ugyanakkor a kedvezőbb árú díjcsomag még a hirdetésekkel együtt is vonzóvá és elérhetőbbé teheti a streaming szolgáltatást minden piacon.

Azt egyelőre még nem erősítette meg a Netflix, hogy mikor kívánja elindítani a reklámokkal támogatott díjcsomagot, de ez valamikor 2022 végére történhet meg, legalábbis a cég állítólagos belső kommunikációja szerint.

A Wall Street Journal szerint a Comcast alá tartozó NBCUniversal és a Google versengenek azért, hogy melyikük legyen a Netflix partnere a reklámokkal támogatott szolgáltatás létrehozásában.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Exit mobile version