1. Oldal
Az Onkyo nyilatkozata az alábbiakat tartalmazza:
„Felfedeztük, hogy bizonyos 2011 novembere és 2012 januárja között Onkyo termékek előállítása során felhasznált alkatrész nem felelnek meg az Onkyo termékekben alkalmazott magas minőségi követelményeknek.
Egyes esetekben zavarok léphetnek fel, például a termék magától kikapcsol.
Az Onkyo nagy fontosságot tulajdonít az ügyfelek megelégedettségének a szerviz és az Onkyo termékek minősége tekintetében.
Ezért egy ellenőrzőprogramot telepítettünk, ami lehetővé teszi, hogy a modell neve (típusmegjelölése) és sorozatszáma segítségével gyorsan ellenőrizze, ha új Onkyo terméket érintett.
Ha az ellenőrzés megállapítja, hogy Onkyo terméke érintett lehet, esélyt kínálunk a termék ingyenes visszaküldésére, és mi kicseréljük az érintett alkatrészeket annak érdekében, hogy biztosítsuk Onkyo termékét a megszokott minőség teljességében élvezhesse.”
A TX-NR5009 csúcsmodell is érintett lehet a visszahívásban |
A potenciálisan érintett termékek a következők: HT-S3405, TX-8030, TX-8050, TX-8225, TX-NR1009, TX-NR5009, TX-NR609, TX-NR709, TX-NR809, TX-SR309.
Az Onkyo termékek hazai hivatalos forgalmazója, az A.I.D.A. Audió Kft. weboldalán egyelőre nincs információ a visszahívással kapcsolatban.
Kapcsolódó linkek:
Onkyo: bemutatkoznak a 2012-es belépő AV vevőerősítők
Onkyo: stratégiai szövetség a TEAC-el
Onkyo: új AV vevőerősítők világelső technológiákkal
Onkyo: 2011-es csúcs AV vevőerősítők és processzor-előfok
AV gyártók távvezérlő alkalmazásai Android eszközökre
Onkyo TX-NR1009: az első AV vevőerősítő DTS Neo:X-el
Onkyo TX-NR809: új 7.2 csatornás hálózati AV vevőerősítő
Onkyo TX-NR709: az új középkategóriás AV vevőerősítő
Onkyo: új 2011-es AV vevőerősítők jó ár-érték aránnyal
Jó napot kivánok.
Az én Onkyo erösitömnél is jelentkezett hasonló hiba.A tipusa TX NR 807 es.
Bekapcsolás után pár másodpercig van hang,aztán megszünik.Az erösitö ugyan nem kapcsol ki,de elnémul,vagy máskor bekapcsolás után meg sem jön a hang.Kérdezném,hogy ez beleesik e a visszahívott Onkyo termékek kategöriájába,vagy ha nem,akkor elvállalnák e a javitását.
Köszönöm
K.ZS.
Tisztelt Kemecsei Zsolt!
Kérdésével forduljon a márka hazai képviseletéhez, illetve annak szervizéhez, mely ezen a linken található.
Üdvözlöm
a felsorolt hazimozi erősitőm szinten elromlott kikapcsolt
Kernem a tanácsukat mi a megoldas ha esetleg gyári hibás vagy hova tudnám eljuttatni a készüléket szerviz munkára
Elöre is köszönöm valaszukat
Bercsák István
Üdvözlöm!
Forduljon az ONKYO – márkaszervizéhez:
Sekon Szerviz Kft
1115 Bp. Halmi u.44 (bejárat: Bánk bán u.3)
T: 06-1-229-0035
M: 06-70-297-6985
http://www.szerviz-futar.hu