HaziMozi

Onkyo: újjászületést ígéri a marketingkampány

Az Onkyo a márkalogó megújulása mellett az oszakai Premium Audio Company Technology Center (PACTC) megnyitásával és új termékek várható bemutatásával jelzi az újjászületést.


A nagy múltú szórakoztatóelektronika márka, az Onkyo megújítja arculatát új korszakot nyitva a design és innováció terén, hogy az alábbi imázsvideó megfogalmazása szerint: „még többet adjon a zene lelkéhez, a film hatásához és a játék éltéhez”.

A családi kerékpárboltban szerzett mérnöki és vállalkozói tehetségét felhasználva Takeshi Godai audióval kezdet el foglalkozni. Ebből alakult ki 1946-ban az Osaka Denki Onkyo Company – az Osaka Denki Onkyo jelentése „Osakai Elektromos Hangharmónia”. Az 1970-es évekre a cég az audiokészülékek jelentős japán gyártójává vált és megalakulásának 25. évfordulójára hivatalosan is felvette az Onkyo nevet.

Az Onkyo az elmúlt években szervezeti és pénzügyi nehézségekkel nézett szembe. Japánban ugyan hivatalosan csődöt jelentett, de a VOXX International Corporation 100%-os tulajdonában lévő leányvállalat, a Premium Audio Company (PAC) és a Sharp Corporation által létrehozott vegyesvállalat megvásárolta a márkát 2021-ben és ez segített a márka újjászervezésében. A PAC a vegyesvállalat mintegy 75%-át birtokolja és irányítja a termékfejlesztést, a mérnöki munkát, az értékesítést, a marketinget és a forgalmazást, míg a Sharp felügyeli a gyártást és menedzseli az ellátási láncot.

A megújított Onkyo logó a márka új korszakának kezdetét jelzi – „egy igazi újjászületést”. A 2025-ös logó az 1977-es módosított változata, ami az Onkyo hagyományai és múltja iránti tiszteletet mutatja. „Az egyes betűk közötti térköz a múltbeli változást, az új lehetőségeket és a jövő stabilitását jelképezi. Emellett arról a körülölelésről, élményről és szélesvásznú moziszerű térről is szól, amit az Onkyo termékek otthonunkban teremtenek.”

Az Onkyo szerint küldetésük és jövőjük az erejükben és megbízhatóságukban rejlik, a márka identitása és a jövőbeni termékfejlesztések pedig a harmónia és a minimalizmus érzéséből fakadnak.

A partneri együttműködést – mint például az ugyancsak a PAC tulajdonában lévő Klipsch termékei esetében – továbbra is a „Powered by Onkyo” megjelöléssel azonosítják. Az Onkyo ugyanakkor együttműködik más partnerekkel is, hogy olyan technológiákat és platformokat használhasson, mint egyebek mellett az AURO 3D, a Dolby, a DTS, az IMAX Enhanced, a THX, a HDMI, a Wi-Fi, a Bluetooth, az AirPlay, a Google Cast, a SONOS, az Amazon Music, a TIDAL, a Deezer, a Spotify, a Pandora, a TuneIn, a Roon, a Dirac, a Crestron, és a Control4.

Az Onkyo ugyanakkor vizsgálja a szórakoztatóipari részvétel lehetőségét is, mint például a Marvel Television szponzorálása a Disney+-on. Az efféle kereszttámogatás szélesítheti egy márka ismertségét, különösen a közösségi médiában.

A cég szerint szenvedélyük és tapasztalatuk az oszakai létesítményből ered, ahol egy 59 fős csapat dolgozik. Az Onkyo központjának falain belül jött létre az audiotermékek új generációjának fejlesztésére a teljesen új globális Premium Audio Company Technology Center (PACTC).

Ezen új termékek között új hangsugárzó szériák és „fejlett elektronikák” is lesznek, amelyek a januári Las Vegas-i CES 2025 kiállításon debütálnak és akkor többet is megtudhatunk róluk.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Exit mobile version