1. Oldal
Az esemény jelentőségét jelezte, hogy a sajtótájékoztatón részt vett a magyarországi cég valamikori első embere, a ma már a Panasonic közép- és kelet-európai regionális cégét vezető Toshibumi Tanimotó is.
Stark István vezérigazgató, Toshibumi Tanimoto regionális ügyvezető és Viktor Eszter marketing koordinátor |
A tavalyi év eredményeiről Stark István vezérigazgató tartott rövid előadást, melyből kiderült, hogy a Panasonic több mint 11 milliárd forint értékben adott el szórakoztatóelektronikát és ez 9%-al több mint a 2002-es hasonló adat. A növekedés jórészt annak volt köszönhető, hogy ötször több plazma TV-t és képernyőt, háromszor annyi DVD rekordert, és kétszerte több LCD vetítőt sikerült értékesíteni. Igazi büszkeségre adhat okot, hogy a GFK adatai szerint a Panasonic egyaránt 60-60 %-os piaci részesedéssel vezető a plazmák és a DVD rekorderek hazai eladásában.
A sajtótájékoztató második részében Jüngling Gábor szórakoztatóelektronikai termékfelelős mutatta be röviden a Panasonic idei újdonságai közül VIERA fantázianevű plazma és LCD TV-ket, a LUMIX fényképezőgépeket és a D-Snap multifunkcionális eszközöket.
Az új készülékek heteken belül megjelennek az üzletekben. A várható újdonságokról olvashat az alábbi hírekben:
Jönnek a Panasonic új VIERA plazma és LCD TV-k
Új Panasonic DVD rekorderek műszaki jellemzői
A Panasonic új DVD-S47, DVD-S27 alap DVD lejátszói
Új Panasonic SA-XR50, SA-XR30 AV erősítők
Újabb Panasonic DIGA DVD rekorder a DMR-E95