1. Oldal
A Sony 2009. óta kapható minden internetre csatlakozó BRAVIA TV-jén, Blu-ray lejátszóján és házi-mozi rendszerén elérhető már fuso alkalmazás, melynek révén magyar utánjátszó tartalomszolgáltatók műsorai válnak nézhetővé.
A Sony Magyarország és az NRC piackutató ezerfős reprezentatív felmérésének eredményei szerint a 18-49 éves magyar lakosság 8 százaléka rendelkezik Smart TV, azaz okos TV funkciójú készülékkel, és ezek tulajdonosainak fele legalább havi rendszerességgel, 10-15 százaléka pedig napi gyakorisággal fogyaszt internetes tartalmakat tévéjén. A Sony saját felmérése azt is megállapítja, hogy az okos TV-t vásárlók körülbelül fele már hajlandó lenne fizetni is a tévéken keresztül elérhető plusz tartalmakért.
Az internetes tartalmak elérése érdekében a Sony a fuso interaktív tévé szolgáltatóval alakított ki együttműködést. A Sony okos TV funkciójú készülékein októbertől megjelenő fuso alkalmazás felületén keresztül számos magyar tartalomszolgáltató műsora, többek között népszerű sorozatok, műsorok, filmek, ingyenes internetes tartalmak válnak elérhetővé az interneten át.
A szolgáltatás egy egyszerű szoftverfrissítést követően a 2009. óta megvásárolt internetképes Sony BRAVIA televíziókon éppúgy működik, ahogy az internetre csatlakozó korábbi és jelenleg kapható Sony Blu-Ray lejátszókon és házi-mozi rendszereken is, amelyek mind gyors, stabil és letisztult kezelőfelület segítségével képesek a fuso tartalmak megjelenítésére.
A Sony és a fuso felületet fejlesztő Fuso Ecosystem Nyrt. (korábbi neve: Hybridbox Médiainformatikai Nyrt.) elkötelezték magukat a további együttműködésre, különös tekintettel a szolgáltatásnak a Sony 2013-as modelljeibe való integrációra, melyeken már a teljes fuso koncepció megvalósításra kerül.
Kapcsolódó linkek:
Sony HX95: az új csúcskategóriás LED LCD TV
Samsung: itt az MTV Archívumát elérő alkalmazás
Samsung: tovább bővül a Smart TV-k tartalomkínálata
Sony: a korábbinál szűkebb a 2012-es TV-k kínálata
Sony: 2012-es Blu-ray lejátszók 4K-ra skálázó csúcsmodellel
Az internetes tartalmak elérése érdekében a Sony a fuso interaktív tévé szolgáltatóval alakított ki együttműködést. A Sony okos TV funkciójú készülékein októbertől megjelenő fuso alkalmazás felületén keresztül számos magyar tartalomszolgáltató műsora, többek között népszerű sorozatok, műsorok, filmek, ingyenes internetes tartalmak válnak elérhetővé az interneten át.
A szolgáltatás egy egyszerű szoftverfrissítést követően a 2009. óta megvásárolt internetképes Sony BRAVIA televíziókon éppúgy működik, ahogy az internetre csatlakozó korábbi és jelenleg kapható Sony Blu-Ray lejátszókon és házi-mozi rendszereken is, amelyek mind gyors, stabil és letisztult kezelőfelület segítségével képesek a fuso tartalmak megjelenítésére.
A Sony és a fuso felületet fejlesztő Fuso Ecosystem Nyrt. (korábbi neve: Hybridbox Médiainformatikai Nyrt.) elkötelezték magukat a további együttműködésre, különös tekintettel a szolgáltatásnak a Sony 2013-as modelljeibe való integrációra, melyeken már a teljes fuso koncepció megvalósításra kerül.
Kapcsolódó linkek:
Sony HX95: az új csúcskategóriás LED LCD TV
Samsung: itt az MTV Archívumát elérő alkalmazás
Samsung: tovább bővül a Smart TV-k tartalomkínálata
Sony: a korábbinál szűkebb a 2012-es TV-k kínálata
Sony: 2012-es Blu-ray lejátszók 4K-ra skálázó csúcsmodellel