1. Oldal
Tamaryn Pratt a Quixel Research piackutató kutatásvezetője szerint a fogyasztók elsődlegesen a vetített kép magával ragadó természete miatt építenek házi-mozit, és a 3D filmekhez és szórakoztató tartalmakhoz is emiatt választják a filmrajongók a vetítést. Várakozása szerint, jövő ilyenkor a házi-mozi és szórakoztatási célú vetítők több mint fele 3D lesz.
Keresett 3D vetítők lehetnek: Sony VPL-HW30ES és Epson EH-TW6000 |
Az USA-ban 3D házi-mozi projektorok eladásából származó bevételek a harmadik negyedévben csak 14 százalékkal nőttek a másodikhoz viszonyítva, vagyis sokkal kisebb mértékben, mint az eladott mennyiség ugyanebben az időszakban a közelmúltban a piacon megjelent kedvező áru 3D modellek miatt.
A házi-mozi és szórakoztatási célú projektorok piaca összességében a mennyiséget tekintve 7 százalékkal visszaesett az USA-ban a második negyedévhez képet, de éves összehasonlításban 2 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben. A kategóriába tartozó vetítők eladásából származó bevételek 4 százalékkal 74 millió dollárra (kb. 17,2 milliárd Ft) csökkentek a harmadik negyedévben.
Kapcsolódó linkek:
Epson EH-TW9000: kaphatóak a 3D házi-mozi csúcsvetítők
Sony VPL-VW95ES: már kapható az új 3D csúcsvetítő
Epson: az első 3D házi-mozi vetítők már kaphatóak
Sony VPL-HW30ES: az új megfizethető 3D házi-mozi vetítő