1. Oldal
A Digital Entertainment Group (DEG) által közzétett amerikai értékesítési adatok alapján az idei harmadik negyedév újra lendületes növekedést mutat mind az eladott DVD lemezek, mind a DVD lejátszók tekintetében.
A Consumer Electronics Association (CEA) adatai alapján a szórakoztatóelektronikai kiskereskedelmi forgalmazók és gyártók számára is ez volt eddig a legerősebb harmadik negyedév, közel 6,6 millió DVD lejátszót adtak el az USA-ban. Ezzel már majdnem 110 millió DVD lejátszásra alkalmas készülék (köztük vannak az asztali, a hordozható készülékek, az egydobozos házi-mozi rendszerek, TV/DVD és DVD/Video kombi lejátszók) került forgalomba, s így már 63 millió Egyesült Államokbeli háztartásban (azok 42%-ban) van ilyen készülék.
Bob Chapek a DEG és a Buena Vista Home Entertainment elnöke szerint: „A DVD formátum példátlan növekedése a forgalmazói iparág, a hardver- és szoftvergyártók közti partnerkapcsolatok valódi szövetségén alapul,”. Az új, nagyfelbontású DVD formátumok küzdelmére> utalva hozzátette: „Az elkövetkező évek a lejátszók új generációjának meghatározásával végső próbatétel elé állítják ezt a szövetséget. És amit teljes iparágunk a DVD formátum kapcsán megtanult, hogy csak ez a fajta együttműködés segítheti a következő generáció növekedését.”
Kapcsolódó link:
A DVD sikere töretlen
Bob Chapek a DEG és a Buena Vista Home Entertainment elnöke szerint: „A DVD formátum példátlan növekedése a forgalmazói iparág, a hardver- és szoftvergyártók közti partnerkapcsolatok valódi szövetségén alapul,”. Az új, nagyfelbontású DVD formátumok küzdelmére> utalva hozzátette: „Az elkövetkező évek a lejátszók új generációjának meghatározásával végső próbatétel elé állítják ezt a szövetséget. És amit teljes iparágunk a DVD formátum kapcsán megtanult, hogy csak ez a fajta együttműködés segítheti a következő generáció növekedését.”
Kapcsolódó link:
A DVD sikere töretlen