Immár a harmadik egymást követő negyedévben előzi meg a Samsung QLED TV-k eladása az LG Electronics, a Sony, a Panasonic, a Philips (AOC/TP Vision) és a Skyworth OLED TV-két.
A Business Korea riportja közli az IHS Markit adatait, amelyek szerint 2019 első negyedévében a Samsung 896.400 darab QLED TV-t értékesített, míg OLED TV-ből az LG Electronics, a Sony, a Panasonic, a Philips (AOC/TP Vision) és a Skyworth együtt csak 569.600-at adtak el.
2018 utolsó negyedévében a Samsung QLED TV-k eladása elérte a 1.080.900 darabot, míg az öt legnagyobb OLED TV gyártó 867.700 készülék értékesítéséről adott számot. Tavaly tehát 2,67 illetve 2,51 milliót adtak el a két egymással versengő stratégiai termékből (QLED-ből többet), és az IHS Markit szerint, ha a trend így folytatódik, akkor 2022-ben 10,46 millió QLED TV és 9,35 millió OLED TV kerül piacra. Ez utóbbi számokba a Samsung mellett a TCL, a Hisense és a Vizio, mint QLED TV márka, illetve kilenc OLED TV gyártó várható eladásait is belekalkulálták.
Az QLED TV-k eladásának 98%-át most a Samsung Electronics adja, míg az OLED TV piac 62,2%-a van az LG Electronics kezében.
Iparági szakértők előrejelzései szerint továbbra is a Samsung marad az első a TV piac bevételi rangsorán, bár a közepes és alsó árkategóriákra összpontosító kínai tévégyártók agresszív árpolitikájukkal gyorsan bővítik majd piaci részesedésüket.
Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.