1. Oldal
A Barco eladta házi-mozi tevékenységét a high-end házi-mozi termékeit DreamVision márkanéven kínáló, francia TEC-nek.
A Barco a házi-mozi szerelemesei számára kimagasló minőségű és persze árú CINE sorozatú CRT (Lásd például a legnagyobb CINE 9288 képességeit.) és CineVERSUM DLP vetítőiről ismert és mindig is magasra értékelt márka. Nem véletlen, hogy a Barco gyártott a világon először házi-mozi projektort 3 darab TI Mustang HD2-es DMD-vel, és persze színtárcsa nélkül (Lásd erről szóló „A nagyágyúk” című cikkünket).
A főleg professzionális képmegjelenítéssel (például vezérlőtermek, tömegrendezvények, reklámfelületek, szimulátorok, légiirányító rendszerek és nem utolsósorban digitális mozik nagyteljesítményű vetítőkkel, LED falakkal és más technológiákkal történő nagyképernyős és/vagy nagy megbízhatóságú megvalósítása) foglalkozó Barco-n belül ezek a házi-mozi projektorok jelentették az egyetlen szórakoztatóelektronikai piaci tevékenységet. Mivel az elkövetkező években a digitális mozizás jelentős fejlődése várható (Lásd erről szóló „Digitális mozivetítők versenyben” című cikkünket), ezért a menedzsment úgy döntött, hogy teljes egészében a professzionális képmegjelenítési piacra fókuszál.
A TEC/DreamVision átveszi a termékeket, az értékesítést, annak csatornáit és a Barco házi-mozi tevékenységének összes jogait és kötelezettségeit. A CineVERSUM „powered by Barco” kiegészítéssel fennmarad a márkanév és a termékskála is (a sajtóhír a CINE sorozatról külön nem tesz említést). A fentiek szerint a TEC/DreamVision ezt a márkát és a DreamVision-t két különböző csatornán keresztül értékesíti, így a meglévő Barco ügyfelek továbbra is megfelelő támogatásra számíthatnak.
A Barco teljes házi-mozi eladásai 2003-ban 10 millió euró körül alakultak, miáltal a TEC/DreamVision 2005-re 20 millió eurós értékesítést vár. Mivel a Barco és a TEC/DreamVision értékesítési csatornái kiegészítik egymást, a változás az utóbbi piaci pozícióját jelentősen erősíti.
A Barco-nak van, a TEC/DreamVision-nak tudomásunk szerint nincs hivatalos hazai képviselője.
A főleg professzionális képmegjelenítéssel (például vezérlőtermek, tömegrendezvények, reklámfelületek, szimulátorok, légiirányító rendszerek és nem utolsósorban digitális mozik nagyteljesítményű vetítőkkel, LED falakkal és más technológiákkal történő nagyképernyős és/vagy nagy megbízhatóságú megvalósítása) foglalkozó Barco-n belül ezek a házi-mozi projektorok jelentették az egyetlen szórakoztatóelektronikai piaci tevékenységet. Mivel az elkövetkező években a digitális mozizás jelentős fejlődése várható (Lásd erről szóló „Digitális mozivetítők versenyben” című cikkünket), ezért a menedzsment úgy döntött, hogy teljes egészében a professzionális képmegjelenítési piacra fókuszál.
A TEC/DreamVision átveszi a termékeket, az értékesítést, annak csatornáit és a Barco házi-mozi tevékenységének összes jogait és kötelezettségeit. A CineVERSUM „powered by Barco” kiegészítéssel fennmarad a márkanév és a termékskála is (a sajtóhír a CINE sorozatról külön nem tesz említést). A fentiek szerint a TEC/DreamVision ezt a márkát és a DreamVision-t két különböző csatornán keresztül értékesíti, így a meglévő Barco ügyfelek továbbra is megfelelő támogatásra számíthatnak.
A Barco teljes házi-mozi eladásai 2003-ban 10 millió euró körül alakultak, miáltal a TEC/DreamVision 2005-re 20 millió eurós értékesítést vár. Mivel a Barco és a TEC/DreamVision értékesítési csatornái kiegészítik egymást, a változás az utóbbi piaci pozícióját jelentősen erősíti.
A Barco-nak van, a TEC/DreamVision-nak tudomásunk szerint nincs hivatalos hazai képviselője.